Společnost FoodHero se specializuje na celodenní zdravé stravování. Klíčovým prvkem pro značku je cesta k lepšímu zdraví. Díky široké nabídce programů a rozvážkou domů si získali řadu klientů.
Identita, kterou jsme pro FoodHero navrhli, na všechny tyto aspekty reaguje. Základním prvkem je kreslené logo. Jednoduchý font se zaoblenými hrany v kombinaci s ilustrací hrdiny, reprezentují zdravé a kvalitní stravování. Pro snadnější práci s logem jsme jej vytvořili ve dvou podobách: zjednodušenou verzi, využívající negativního prostoru pro digitální použití a detailnější variantu pro tisk.
Charakteristickým prvkem značky jsou lineární ilustrace rukou v různých gestech. Symbol ruky se opakovaně objevuje v celém vizuálu, avšak vždy v jiné podobě a podstatě. Díky variabilitě (tvárnosti) kreseb jsme mohly dotvarovat vzhled webových stránek, ale také vytvořit unikátní identitu celé značky. Společně s ilustracemi je charakteristická pro značku barevnost. Ta kombinuje sytě oranžovou, podporující chuť k jídlu s kontrastní fialovou a zelenou.
V rámci procesu vytváření značky jsme rovněž navrhly tiskoviny, obaly, obsah pro sociální sítě a webové reklamy.